Aug 10, 2010

Bulan Ramadhan...

11:52 pm

aku balik rumah kawan aku hari ni. huhu...!! memang perjalanan agak memenatkan juga lah...rasa macam pergi kl je...tapi best lah.. dapatlah aku tengok suasana malam dekat jb nie...huhuh...(jakun kn...)

esok dah mula puasa.. niat dalam hati ni nak solat terawih penuh tahun nie... tapi malam ni tak dapat sebab ikut kawan balik rumah dia.. so mungkin next time kot aku pegi terawih... hehhehe..

bulan puasa ni kene selalu beramal ibadah. kita mest merebut peluang di bulan ramadhna ni untuk mengiumpul sebanyak yag mungkin pahala dah mendapat ganjaran yang berlipat kali ganda. jika dilepas ianya akan merugikan. sangat merugikan...

* kepada ahli keluarga, saudara mara, sahabat handai dan sesiapa sahaja yang mengenali diri aku, aku nak ucapkan SELAMAT BERPUASA...

No comments:

Post a Comment

Rindu Padamu