Oct 30, 2010

pic lebih dari sorang...

hari ni oleh kerana aku dah abis jawab exam ctu 263, dan paper seterusnye minggu depan, apa kate aku update blog aku dengan beberapa keping gambar aku berdua.. x kesah lah berdue dengan member2 ke, dengan ehem3 ke...(ekekkee) ataupon dengan sape2 lah...

so jom tengok..!!!



# pic comel aku dengan shida...ske3..comei sangat aku ngan shida...eekkeke

next....



# ni pic aku dengan ecah..huhuh..time kelaz ctu r ni...ustazah kat depan crite, aku amik gambar..huhuhu...bgus..!!!

next....



# pic aku ngan bella...huhuh ni mase nk g kelas...huuhuh...sempat ag tu amik pic...sengal kn...?

next...



# pic aku ngan member baik aku...dura...rindu kamoooo cgt3...

next....



# ni pic aku ngan wan...huhuhu..nak tau x nme pnuh die...ek hemmm..!!! name die, WAN AZURA EERNEEDA BINTI WAN HUSIN...panjng kn...huh..!!aku amik mase sminggu nk igt nme pnuh die nie...ekekeke..yp die ni baik orang nyer...

next....



# ni plak pic aku ngn habsah...huh..!!habsah org yg sngt ceria lagi giler lagi kuat ketawe lagi kelakar dan ape lagi...hahahaha sume lah...aku ske kawan ngn die...

next...



# pic ngna mak aku...huhu mse kitorg g genting..lepas masuk kt ice..hahhaa..sejuk giler...kenangan manis lah ni kn...

next...



# ni pic ngn abah..mse tu kitorg g perlis..ni kt depan pintu masuh gue kelam...seronok nyer...!!!

next...



# ni ngan angah plak...huhuh..muke nk control macho...hahhaha

next....



# ni plak pic aku ngna abg AJ..actually ni abg fesi aku mase orientasi dulu..hahahha..hensem kan...ske4....

next....



# ni plak pic aku ngan member kelas aku...encem dak ni..kitorang pnggil die ni HERO KOREAN..hahahha....encem giler dak ni...die selalu ajar aku math ngna add math...huhuhu...

next....



# ni pic aku ngan skandal aku dulu...hehehhe...comei nyer....bkn skandal lah...kawan je nie...

next....



# nic pic ngan dr. love a.k.a dr fadhilah kamsah...ehehehe...pic ni sebnrnye 2 org ker..aku ngn dr.. tp si aizaat dak sebelah tu sibuk jerk..hahhahah

next.....



# seterusnya...pic ngan anas...ehehhee..comei nyer...ske4...ekekekke

next....



# pic aku ngan fiza...rindu nyer kakt ko fiza oiii...!!!

next...



# pic ngan hawa...nk ket mee tu leh x...huhuhuh

next....



# ni pic aku ngn aizzat...hahhaha..." meh jat aku conteng muke ko ngn cat nie..."
ekekkekeke...

cukup lah tu...len2 pic aku uplaod len kali lah yer..

No comments:

Post a Comment

Rindu Padamu