May 28, 2010

kian lama menyepi...

sekian lama aku menyepi, agak kekok juga aku nk menulis.tergerak hati ni nk menulis hari ni. hari yang penuh membosankan... ari ni aku wat hal aku jerk kat dalam bilik.aku tak keluar langsung dari rumah. kebiasaannya aku akan keluar dan pergi kerumah kawan karib aku 'idura'. ni kat sebelah ni gambarnye.. rasa rindu hati ni nak jumpa die.tapi kalau aku sendiri yang malas nk keluar, macam mana nk jumpe dia.rindu untuk bersama nya. jika bertemu, kami akan sentiasa menceritakan apa yang terjadi selama kami tidak berjumpa.maca yang di ceritakan. bak kata orang sekeliling sekarang ni, 'gosip'.hahahaha...kitorang bergosip..?huhuh...ye ker??ada bukti ke??

#5 minit kemudian...

erm terbantut pulak aku nak tulis...abg aku ni kacau tol lah...sambung balik cite td...bukti kitorang mengumpat??? hahaha...xde kan...kan...kan...? so janagn nak memandai-mandai kate kitorang mengumpat... selalu nya kitorang akan jumpe kul 5 sampai 6.45...bajet tau masa..so nanti xde lah terlajak sampai ke magrib.. tol x??? selalu nye ahli jemaah kitorang seramai 6 orang. tp sekarang ni hanya tinggal 4 sahaje. yang sorang ni tukar angin dan bawak diri ke johor bahru...huhh..keje kilang kat sane... aku dengar cite dah nk kawen dah...uihhh...!!! biar betol..tak ku sangka, laku jugak minah nie.. hahaha... nak tau sape die.... sebentar ea... ni die...


yang sorang lagi, tak tahu mana menghilang.. ish3.. kenape boleh berpisah dengan dia... dia adalah salah seorang kawan aku yanag paling rapat.. satu sekolah, satu taman. kadang-kadang tu selalu tido same2... tapi tak tahu lah kenapa die tiba-tiba menghilang... ada juga aku cuba cari. tp tak dapat... mungkin dia malu agak nya dengan kitorang... terpulang lah pada die untuk buat keputusan...


#puas mencari, tapi tidak jumpa...

* nanti sambung lagi...


No comments:

Post a Comment

Rindu Padamu