Jun 23, 2010

Apabila aku bosan...!!!

Apabila aku bosan aku akan tidur atau tengok televisyen... kalau tak pun aku akan makan... (macam mana lah x naik badan...) hehhehehe.. Tapi malam ini aku tak nak buat semua itu.. Lama aku berfikir untuk menghilangkan rasa bosan aku malam ini... Selepas tengok cerita 'Si Capik' tadi, aku bagai dipanggil untuk menyolek kan diri aku sendiri.. Aku rsa sebab aku baru beli tudung baru tadi dan mungkin tidak sabar untuk memakai nya...

Aku pun terus masuk ke dalam billik dan kunci bilik aku supaya sesiapa sahaja tidak dapat masuk dan mengganggu aku... hehehehe...(jahat..!!) Dan ini lah tudung yang aku beli di Butik Pesona Trisya Simpang Renggam.. huhuhu..



Ermmm, harga tudung ini RM10 sahaja.. huhu.. banyak lagi jenis tudung dan corak tudung yang cantik-cantik di butik ini... (promote tau...heheh)

Ini pula antara alat make up yang aku ada.. tak lah banyak sangat macam make up artis punya.. heheeh..



# 'SLIKYGIRL' Silky White 2-Way Foudation-03 Medium, Blush Hour-03 Flashing Rose, Silky white-Magic face Powder, Precision Liquid Eyeliner-waterproof,
# 'Avon' True Colour-Eyeshadow Quad-Q708 Purple Haze Quad, Silver Lipstick V2..


Hampir semua alat make up aku semua nya dari SILKYGIRL sebab sesuai dengan muka aku.. aku puas hati dengan barangan SILKYGIRL..

Dan ini adalah hasil solekan sendiri... hahaha...



Posing dengan kot taw.. cewaaahhh...!!! Bakal CEO taw...ehehehe...
AMIN.. InsyaALLAH...

# Dengan 'SILKYGIRL', diri ku begitu Berharga... heheheh.. tq SILKYGIRL..

No comments:

Post a Comment

Rindu Padamu