Jun 3, 2010

saje2..

hari ni aku saje-saje je nak tulis.. sebab nye aku boring dok kat umah.. nak keluar tapi malaz.. huhuhu.. aku nak tanye pendapat sape-sape jerk yang bace ni, ape pendapat korang lau hak korang dah di rampas..?? huhuhu.. (agak seram bunyi nye...) just nak tau dan nak bandingkan pendapat korang dengan pendapat aku. boleh ke kita orang perempuan bagi kepercayaan dengan kata-kata orang lelaki...???? untuk lelaki pulak, boleh ke korang yang lelaki ni dipercayai...???

mungkin tak semue seperti ape yang aku sangka kan. tapi kalau di fikir-fikirkan, kebanyakkan nye semua macam tu kan.. so aku rase takde ape yang nak dihairankan.

aku rase pun tu semua hanya godaan perasaan.. saje jerk nak buat aku tertanya-tanya.. hahahha... lantak lah.. aku malas nak pikir-pikir lagi. biar lah berlalu pergi... usah di kenangkan lagi.. jika dikenangkan, merana lah hati... (ceeeewwwwaaaahhh...!!!). erm layan jerk...hhuhuh...



# berfikir sejenak..

2 comments:

  1. Hai cik kak!
    Lain macam je ayat...
    Hehehe.. Merana ke dik non kak ayu ni?

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    xbrape nk merana lah...
    hehehe

    ReplyDelete

Rindu Padamu